KWFinder ابزاری محبوب است که توسط Mangools توسعه یافته است. نکته جالب در مورد این ابزار سادگی آن است. رابط کاربری بی نقص و ویژگی های آن بسیار شهودی هستند و کاربر را با داشبوردهایی که هرگز استفاده نخواهد کرد، ازار نمی دهد. اما نکته تنها در طراحی نوآورانه نیست.
KWFinder در تحقیق کلمات کلیدی بسیار مؤثر است. این ابزار می تواند تعداد زیادی ایده کلمه کلیدی را با اعداد جستجوی ماهانه و درجه سختی کلمه کلیدی دقیقاً شگفت انگیز ارائه دهد. همچنین، امکانات پیشرفته ای برای تحقیق کلمات کلیدی مانند فیلتر کردن نتایج و تجزیه و تحلیل SERP را داراست.
مزایا KWFinder
- رابط کاربری شهودی
- تجمیع داده های قوی برای تحلیل کلمات کلیدی
- گزینه های متعدد تحقیق برای فرصت های منحصر به فرد کلمه کلیدی
- پشتیبانی سریع و با کیفیت بالا
- یکی از ارزان ترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی
معایب KWFinder
- محدودیت های درخواست احتمالاً سخت برای کاربران سنگین
- نتایج کلمات کلیدی محدود شده اند
- نمای پیش نمایش SERP قابل تنظیم نیست
- ایده آل برای تحقیق رقابتی نیست
چگونگی عملکرد در تحقیق کلمات کلیدی سنتی؟
شما یک کلمه کلیدی اولیه تایپ می کنید، اصطلاحات جستجوی واقعی را که مخاطبان هدف شما استفاده می کنند پیدا می کنید و این نتایج را تجزیه و تحلیل می کنید تا ببینید کدامیک آسان تر رتبه بندی می شوند و دارای بیشترین ترافیک بالقوه هستند. این تحقیق کلمه کلیدی سنتی به زبان ساده است.
چگونگی عملکرد در تحقیق کلمات کلیدی رقابتی؟
تحقیق کلمه کلیدی رقابتی زمانی است که اجازه می دهید شخص دیگری آب را قبل از شما تست کند. اساساً، به کلمات کلیدی ای که رقبای شما برای آن ها رتبه بندی می شوند نگاه می کنید. اینگونه، می توانید کلمات کلیدی را هدف قرار دهید که آن ها موفقیت می بینند.
KWFinder در این زمینه کمک می کند، اما سیستم آن بسیار پیچیده نیست. شما تحلیل عمیقی که با Ahrefs به دست می آید را دریافت نمی کنید. این مشکلی است زیرا نتایج شما در KWFinder محدود است.
نقد و بررسی KWFinder: خوب، بد و زشت
KWFinder از نظر طراحی کاربرپسند و رابط ساده است. این مهم است زیرا این ابزار مخصوصاً برای وبلاگ نویسان مبتدی هدف گذاری شده است. اگر تازه شروع به کار کرده اید، KWFinder را دوست خواهید داشت.
یافتن کلمات کلیدی اطلاعاتی با استفاده از KWFinder
کلمات کلیدی اطلاعاتی عباراتی هستند که افراد برای پرسیدن سؤالات (یا دست کم به دست آوردن برخی اطلاعات) استفاده می کنند. این نوع اصطلاحات جستجو هستند که شما برای نوشتن قطعات آموزشی استفاده می کنید تا در مقابل کلمات کلیدی تجاری که در آنها تلاش می کنید چیزی بفروشید. به یاد داشته باشید که اینجا هدف شما فروش مستقیم نیست. هدف شما آموزش مخاطبان است تا بتوانید ارتباطی برقرار کنید. قسمت فروش بعداً می آید.
فرض کنید من بعد از سفارش طراحی سایت و سفارش سئو سایت میخواهم روی وبلاگ سایت کار کنم. وقتی کلمه “تزئین خانه” را در KWFinder وارد می کنم، تعداد زیادی جستجوی مرتبط ظاهر می شود. ممکن است بتوانم یک مقاله در مورد تزئین خانه به طور کلی بنویسم، اما این اصطلاح بیش از حد رقابتی است. به جای آن، من به پایین اسکرول می کنم و می بینم:
تزئین خانه به سبک روستیک حجم جستجوی کمتری دارد. اما رقابت کمتری دارد، بنابراین شانس بهتری برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل دارم. اگر می خواهید این کار را یک قدم جلوتر ببرید، می توانید از گزینه تحقیق “سؤالات” استفاده کنید. با استفاده از همان کلمه کلیدی، ما اصطلاحات جستجوی بیشتری پیدا کردیم که می توانیم از آنها استفاده کنیم. این لیست جامع نیست، اما هنوز هم نقطه شروع خوبی است.
نکته خوب در مورد اصطلاحات جستجوی سؤالی این است که معمولاً کمتر رقابتی هستند، بنابراین برای یک سایت جدید مناسب تر هستند. اما نباید تحقیق را پس از بررسی هر دو صفحه متوقف کنید. پیشنهاد می کنم از یک رویکرد ترکیبی استفاده کنید، هر دو گزینه تحقیق را بررسی کنید و از آنها به عنوان الهام برای جمع آوری داده ها از نرم افزارهای رایگان دیگر مانند Answer The Public استفاده کنید.
یافتن کلمات کلیدی تجاری با استفاده از KWFinder
اصطلاحات تجاری نشان دهنده قصد خریدار هستند. ما در مورد عباراتی صحبت می کنیم که شامل کلماتی مانند “خرید” یا “قیمت” هستند. قطعاً هدف از کلمات کلیدی تجاری انجام فروش است.
برای یافتن این نوع اصطلاحات جستجو، شما همان روش را شروع می کنید. از نیچ خود به عنوان یک کلمه کلیدی اولیه استفاده کنید و سپس نتایج را با اصلاحگرها فیلتر کنید. مشکل این است که شما همیشه کلمات کلیدی را پیدا نمی کنید. این به دلیل محدودیت های درخواست داده ها است، بنابراین شما تعداد زیادی از اصطلاحات جستجو با قصد خریدار خاص را در ۲۰۰ یا ۷۰۰ کلمه کلیدی پیدا نخواهید کرد. شما فقط باید با پیشنهادات اصطلاحات جستجوی خود بازی کنید تا در نهایت به نتیجه دلخواه برسید. آنچه می توانید انجام دهید این است که اصلاحگرهای قصد خریدار را در کلمه کلیدی اولیه وارد کنید. با این کار، شانس بیشتری برای یافتن کلمات کلیدی کم رقابتی که دارای حجم جستجوی ماهانه قابل توجهی هستند، خواهید داشت.
نتیجه گیری
KWFinder ممکن است چند نقص داشته باشد. حتی برای این بررسی، دشوار نبود که به مانعی برخورد کنیم. مشکل برجسته ترین محدودیت کلمات کلیدی است که می تواند پیشرفت شما را هنگام بررسی عمیق تر حجم جستجو و درجه سختی کلمه کلیدی محدود کند. این به ویژه زمانی مشکل است که نتایج خود را فیلتر می کنید.
اما به طور کلی، KWFinder کار خود را انجام می دهد. این یک ابزار تحقیق کلمه کلیدی خوب است که می توانید به راحتی پیشنهادات کلمه کلیدی دم دراز را پیدا کنید. علاوه بر این، همه چیز به زیبایی در یک رابط کاربری بدون درهم ریختگی چیده شده است. ناگفته نماند: KWFinder بهترین ابزار تحقیق کلمه کلیدی برای مبتدیان است. هیچ رقیبی نمی تواند با سهولت استفاده آن رقابت کند.