KWFinder ابزاری محبوب است که توسط Mangools توسعه یافته است. نکته جالب در مورد این ابزار سادگی آن است. رابط کاربری بینقص و ویژگیهای آن بسیار شهودی هستند و کاربر را با داشبوردهایی که هرگز استفاده نخواهد کرد، ازار نمیدهد. اما نکته تنها در طراحی نوآورانه نیست.
KWFinder در تحقیق کلمات کلیدی بسیار مؤثر است. این ابزار میتواند تعداد زیادی ایده کلمه کلیدی را با اعداد جستجوی ماهانه و درجه سختی کلمه کلیدی دقیقاً شگفتانگیز ارائه دهد. همچنین، امکانات پیشرفتهای برای تحقیق کلمات کلیدی مانند فیلتر کردن نتایج و تجزیه و تحلیل SERP را داراست.
مزایا KWFinder
- رابط کاربری شهودی
- تجمیع دادههای قوی برای تحلیل کلمات کلیدی
- گزینههای متعدد تحقیق برای فرصتهای منحصر به فرد کلمه کلیدی
- پشتیبانی سریع و با کیفیت بالا
- یکی از ارزانترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی
معایب KWFinder
- محدودیتهای درخواست احتمالاً سخت برای کاربران سنگین
- نتایج کلمات کلیدی محدود شدهاند
- نمای پیشنمایش SERP قابل تنظیم نیست
- ایدهآل برای تحقیق رقابتی نیست
چگونگی عملکرد در تحقیق کلمات کلیدی سنتی؟
شما یک کلمه کلیدی اولیه تایپ میکنید، اصطلاحات جستجوی واقعی را که مخاطبان هدف شما استفاده میکنند پیدا میکنید و این نتایج را تجزیه و تحلیل میکنید تا ببینید کدامیک آسانتر رتبهبندی میشوند و دارای بیشترین ترافیک بالقوه هستند. این تحقیق کلمه کلیدی سنتی به زبان ساده است.
چگونگی عملکرد در تحقیق کلمات کلیدی رقابتی؟
تحقیق کلمه کلیدی رقابتی زمانی است که اجازه میدهید شخص دیگری آب را قبل از شما تست کند. اساساً، به کلمات کلیدیای که رقبای شما برای آنها رتبهبندی میشوند نگاه میکنید. اینگونه، میتوانید کلمات کلیدی را هدف قرار دهید که آنها موفقیت میبینند.
KWFinder در این زمینه کمک میکند، اما سیستم آن بسیار پیچیده نیست. شما تحلیل عمیقی که با Ahrefs به دست میآید را دریافت نمیکنید. این مشکلی است زیرا نتایج شما در KWFinder محدود است.
نقد و بررسی KWFinder: خوب، بد و زشت
KWFinder از نظر طراحی کاربرپسند و رابط ساده است. این مهم است زیرا این ابزار مخصوصاً برای وبلاگنویسان مبتدی هدفگذاری شده است. اگر تازه شروع به کار کردهاید، KWFinder را دوست خواهید داشت.
یافتن کلمات کلیدی اطلاعاتی با استفاده از KWFinder
کلمات کلیدی اطلاعاتی عباراتی هستند که افراد برای پرسیدن سؤالات (یا دستکم به دست آوردن برخی اطلاعات) استفاده میکنند. این نوع اصطلاحات جستجو هستند که شما برای نوشتن قطعات آموزشی استفاده میکنید تا در مقابل کلمات کلیدی تجاری که در آنها تلاش میکنید چیزی بفروشید. به یاد داشته باشید که اینجا هدف شما فروش مستقیم نیست. هدف شما آموزش مخاطبان است تا بتوانید ارتباطی برقرار کنید. قسمت فروش بعداً میآید.
فرض کنید من بعد از سفارش طراحی سایت و سفارش سئو سایت میخواهم روی وبلاگ سایت کار کنم. وقتی کلمه “تزئین خانه” را در KWFinder وارد میکنم، تعداد زیادی جستجوی مرتبط ظاهر میشود. ممکن است بتوانم یک مقاله در مورد تزئین خانه به طور کلی بنویسم، اما این اصطلاح بیش از حد رقابتی است. به جای آن، من به پایین اسکرول میکنم و میبینم:
تزئین خانه به سبک روستیک حجم جستجوی کمتری دارد. اما رقابت کمتری دارد، بنابراین شانس بهتری برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل دارم. اگر میخواهید این کار را یک قدم جلوتر ببرید، میتوانید از گزینه تحقیق “سؤالات” استفاده کنید. با استفاده از همان کلمه کلیدی، ما اصطلاحات جستجوی بیشتری پیدا کردیم که میتوانیم از آنها استفاده کنیم. این لیست جامع نیست، اما هنوز هم نقطه شروع خوبی است.
نکته خوب در مورد اصطلاحات جستجوی سؤالی این است که معمولاً کمتر رقابتی هستند، بنابراین برای یک سایت جدید مناسبتر هستند. اما نباید تحقیق را پس از بررسی هر دو صفحه متوقف کنید. پیشنهاد میکنم از یک رویکرد ترکیبی استفاده کنید، هر دو گزینه تحقیق را بررسی کنید و از آنها به عنوان الهام برای جمعآوری دادهها از نرمافزارهای رایگان دیگر مانند Answer The Public استفاده کنید.
یافتن کلمات کلیدی تجاری با استفاده از KWFinder
اصطلاحات تجاری نشاندهنده قصد خریدار هستند. ما در مورد عباراتی صحبت میکنیم که شامل کلماتی مانند “خرید” یا “قیمت” هستند. قطعاً هدف از کلمات کلیدی تجاری انجام فروش است.
برای یافتن این نوع اصطلاحات جستجو، شما همان روش را شروع میکنید. از نیچ خود به عنوان یک کلمه کلیدی اولیه استفاده کنید و سپس نتایج را با اصلاحگرها فیلتر کنید. مشکل این است که شما همیشه کلمات کلیدی را پیدا نمیکنید. این به دلیل محدودیتهای درخواست دادهها است، بنابراین شما تعداد زیادی از اصطلاحات جستجو با قصد خریدار خاص را در ۲۰۰ یا ۷۰۰ کلمه کلیدی پیدا نخواهید کرد. شما فقط باید با پیشنهادات اصطلاحات جستجوی خود بازی کنید تا در نهایت به نتیجه دلخواه برسید. آنچه میتوانید انجام دهید این است که اصلاحگرهای قصد خریدار را در کلمه کلیدی اولیه وارد کنید. با این کار، شانس بیشتری برای یافتن کلمات کلیدی کم رقابتی که دارای حجم جستجوی ماهانه قابل توجهی هستند، خواهید داشت.
نتیجهگیری
KWFinder ممکن است چند نقص داشته باشد. حتی برای این بررسی، دشوار نبود که به مانعی برخورد کنیم. مشکل برجستهترین محدودیت کلمات کلیدی است که میتواند پیشرفت شما را هنگام بررسی عمیقتر حجم جستجو و درجه سختی کلمه کلیدی محدود کند. این به ویژه زمانی مشکل است که نتایج خود را فیلتر میکنید.
اما به طور کلی، KWFinder کار خود را انجام میدهد. این یک ابزار تحقیق کلمه کلیدی خوب است که میتوانید به راحتی پیشنهادات کلمه کلیدی دمدراز را پیدا کنید. علاوه بر این، همه چیز به زیبایی در یک رابط کاربری بدون درهمریختگی چیده شده است. ناگفته نماند: KWFinder بهترین ابزار تحقیق کلمه کلیدی برای مبتدیان است. هیچ رقیبی نمیتواند با سهولت استفاده آن رقابت کند.